torsdag 6 augusti 2009

claim to fame, clamour for glamour








































Ett fint sätt att acceptera att det faktiskt snart är slut på sommaren är att kolla på höstkläder. I klädväg så är det faktiskt hösten som är min favoritmånad. Fina sommarklänningar och shorts i all ära men kängor, lager på lager, mysiga stickade koftor det är något extra speciellt med det alltså.Såhär vill jag se ut i höst/vinter. Mycket svart och grått, spets, transparent, stickat, stentvättade jeans, långärmade klänningar, dragkedjor, mönstrade strumpbyxor och kängor såklart.

1 kommentar:

  1. åhh vad snyggga saker ju!kan gärna ta allt!! och leggingsen har jag precis klickat hem faktiskt! :) nu lägger ja dt dig tillmin favoritbloggllista så jag ser när du uppdaterar! :D kolla gärna in min blog :] ha de bra. puss

    SvaraRadera