onsdag 13 oktober 2010






















Idag har jag och Elin varit ute och fotat några riktigt coola bilder! Blev himmelens nöjd!
Tanken är att jag ska göra ett omslag till min kommande demo! Tror det kan bli riktigt bra!
Här ovan får ni en oredigerad bild som smakprov eller vad man nu ska säga. Hehu

Imorgon ska jag åka till Luleå på en workshop: Att jobba som artist.
Blir nog riktigt intressant och givande tror jag.

Usch, vad det känns som att jag bloggat tråkigt den senaste tiden.
Ska se till att bättra mig, ha tålamod! Dock blir jag nog borta ett par dagar
men efter det då jävlar!

Under tiden kan ni väl fråga mig någonting ni undrar eller bara berätta något
så kan jag svara och läsa det när jag kikar in nästa gång.
(Det är väl att hoppas på för mycket, men jag slutar aldrig hoppas att alla ska skriva
bara något litet iallafall!) Det skulle vara så fint tycker jag!

Men nu ska jag allt sova! Ha det fint, kära ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar