söndag 28 augusti 2011

För det första vill jag bara klargöra och förbereda er på att det känns som
att denna blogg kommer nog omedvetet sadla om till en inredningsblogg
den närmaste tiden. SÅ nu har jag varnat er.

Idag har jag varit och hämtat fyra Fanett 60-tals pinnstolar hos min kusin Ellinor.
Verkligen älskar dom! Blev så glad när jag fick veta att det var just den modellen
på stolarna hon ville bli av med. Dom är just nu träfärgade, som på bilden.
Men snart är dom vita! Känns bra att jag har någonting att pyssla med i veckan,
som kommer bli lång med John nere i Umeå och inflyttning först till helgen.
Mest troligt kommer vi ha ett enkelt teakbord som matbord och så ska jag ut
på jakt efter mönstrade snygga stolsdynor till stolarna. Tror det kommer bli himla bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar