torsdag 26 november 2009

fem

1. Jag ska börja tilltala andra med namn så ofta jag kommer ihåg. Alltså inte bara när jag vill något, utan när jag hälsar och för en konversation med någon. För det är något av det finaste jag vet. När någon gör det med mig känns det som att personen som pratar med mig bryr sig och man känner sig speciell. Både artigt och fint.
2. Igår var jag och finaste Hanna och såg Lasse. Det var himla fint som vanligt, åttonde gången och jag lessnar aldrig. Dessutom lyckades Hanna fånga ett Lasse-plektrum till mig. Samlingen växer.
3. Hatar att det är slaskväder här uppe i slutet av november. Det här jävla mörkret äter upp mig. Har hållit på att somna sittande rakt upp och ner både igår och idag. Inte bra alls.
4. Den här låten är så himla fin.
5. Jag förstår inte varför man alltid ska krångla till det så förfärligt. Det behöver inte vara svårt egentligen men man gör det alltid så jävla svårt. Man tänker alldeles alldeles för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar