lördag 24 april 2010

antiklimax

Igår hade jag en himla fin och trevlig kväll, somnade med ett leende på läpparna.

Men idag, idag är ingen bra dag alls, och jag har ingen aning om varför.
Jag skulle helst av allt bara lägga mig i en hög på marken och skrika och gråta
och jag kan inte riktigt svara på varför. Eller kanske lite diffust att jag tycker
det är orättvist, att jag är så jävla fruktansvärt trött på att vänta, jag slutar försöka.
Så ungefär. Men mest bara ledsamhet och trötthet,
och så har jag lärt mig att man kan sakna sina vänner så mycket att det gör ont.

(Och mitt "HURRA WOOOHO DET ÄR VÅR-humör" har bara tagit lite paus
och gömt sig långt, långt bort idag. Men jag är snart tillbaka, jag lovar.)

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det är.
    Hur man nu kan gå och lägga sig med tusen underbara minnen och tankar som fladdrar runt och sedan vakna och upptäcka att de försvunnit. Ersatts med dysterhet.
    Nu är det maj, vår på riktigt. Det blir lite bättre då.

    SvaraRadera