fredag 16 april 2010

Tre fina idag:

1.Den HÄR videon.

2. Emil Jensen. Bara för att han är så otroligt klok och fin.

3. Min egen mamma misstog självaste Elsa Billgren för att vara jag.
Jag satt inne på fina Elsas blogg när mamma kommer förbi datorn
och frågar var jag fått den där klänningen ifrån. Klänningen som Elsa bär alltså.
Jag skrattar och klargör att det verkligen inte är jag.
Mamma kommer närmre datorn och granskar bilden ett tag:
- Men det såg ju precis ut som dig långt bort ifrån. Jag var säker på att det var du!

Och nu är det ju inte första gången jag blivit jämförd med henne heller.
Tur att Elsa är en av de finaste jag vet så det är bara tacka och bocka för komplimangen.

Något säger mig att det kan ha något att göra med håret och de röda läpparna..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar