onsdag 5 maj 2010


Den här plus det mesta av Broder Daniel är min bästa musik de senaste dagarna.
Säger det någonting?
Sen har jag gått och blivit hostig och febrig och har dessutom fått hemskarns
ryggont som grädde på moset. Jag tycker vinden kan vända nu.
Jag tycker även att ni kan tala lite till mig. Berätta något, tyck till om något,
fråga något eller vadsomhelst. Det här med bloggande blir så himla mycket roligare då.

(ps. Han är ju inte direkt ful den där Jonathan Johansson om man säger så..)

6 kommentarer:

  1. Din blogg, och du, är himla fina. Sänder lite värme, kärlek och fina tankar från Göteborg.

    Så undrar jag bara, hur gammal är du? Vad gör du nu och vad vill du göra i framtiden? :)

    SvaraRadera
  2. När jag såg denna video & hörde låten första gången så ville jag sedan bara se den om & om & om igen! Jättebra, verkligen!

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte detsamma igår faktiskt, att folk borde bli bättre på att kommentera! Så därför tänkte jag börja att ändra mig själv. Är så himlahimla dålig på att kommentera.
    Jag är nyfiken, vad gör du när du slutat gymnasiet? Fortsätter du med musiken på nåt vis? :)

    (och nej, Jonathan är inte direkt ful, haha)

    SvaraRadera
  4. Jag är 20 år, tre månader och fyra dagar - tydligen. Allra oftast känner jag mig som fjorton ungefär. Just nu läser jag ekonomi på Handelshögskolan, jobbar kvällar som säkerhetsinformatör och lever livet. Kanske dricker någon öl för mycket någon gång i veckan, men njuter av att vara vid liv.

    Jag drömmer om att göra skillnad. Hur vet jag inte, men jag vill lämna ett avtryck i världen.

    SvaraRadera
  5. Din blogg är himla fin och du skriver hemskt fint och det känns inte som att du försöker linda in verkligheten, utan så-här-är-det känns din blogg som. : )

    SvaraRadera
  6. Kajsa - Tusen tack! Så himla fint sagt!

    SvaraRadera