torsdag 16 september 2010


Den här dagen har varit väldigt upp och ner. Vaknade med magont och oturen
verkade hålla i sig för det bara följdes upp av andra tråkigheter.
Men sen i eftermiddags fick jag ett samtal som bröt trenden, med ett väldigt
intressant och roligt erbjudande(som inte riktigt är hundra klart än så kan inte
säga vad det gäller nu, men så fort det är klart så!) Och det är bara en av flera
roliga saker jag har fått förfrågningar om på sistone! Så himla kul när man
känner att man behövs och kan tillföra något! Kan avslöja att det bland annat
handlar om att ordna lite galor och konserter och sådana roligheter! Så peppad!

Så efter att jag fått tillbaka livskraften igen så satte jag mig ner med gitarren
och skrev klart en låt som jag hållit på med ett tag. Ska spela in den
så fort jag får tid över så ni kan få höra om ni vill!
Och på toppen av allt så beställde jag hem två av de finaste klänningarna jag
sett på länge lite som belöning för att jag känner mig så himla grym just nu!
(Haha) Men mest kanske för att de var så himla fina och jag inte riktigt kunde
låta bli helt enkelt.

Summan av kardemumman en konstig men i det stora hela en fin dag!
Nu ska jag hoppa i säng! Sovgott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar