torsdag 23 september 2010

Tjugotredje september






















Hej igen!

Nu sitter jag och andas ut och försöker känna lugnet efter dessa
roliga men intensiva dagar. Som kort och enkelt sammanfattas såhär:

Lördagsrock-spelningen gick bara bra. Det var härligt att spela igen efter ett litet tags tystnad.
Jag har lagt upp en låt på myspace (Om du bara frågar) från då, om ni vill lyssna!

Igår var jag och spelade in min låt med BD Pop! Jag som nästan har slutat vara
nervös var faktiskt riktigt pirrig igår morse. Men det gick finfint.
Det var himla lärorikt och intressant. Så himla häftigt att få chansen att spela in med
så otroligt duktiga musiker och producenter. Låten blev hur grym som helst!
Hade inte ens fantiserat om att den kunde bli så bra. Jag är så himla, himla nöjd!
Ni ska få höra så fort jag fått den mixade och klara versionen!
Hamnade även i dagens upplaga av NSD, som kom förbi och gjorde ett reportage
om projektet. Kul!

Förutom det så har jag: Röstat, blivit både glad och besviken över valresultatet - mest det senaste,
firat Pappa, träffat fina Maria, jobbatjobbatjobbat, fått höra av en kund att de som har skostorlek 42 är bäst på att kramas (sant!),
pratat med Peter Stormare, lyxat till det och gått till frisören och färgat håret, lyssnat konstant på Facit,
haft en näradödenupplevelse genom att ramla ner för en hel trappa, gått långa promenader med Elin
och pussats och kramats med en fin pojk, den finaste.

Och livet är bara så himla fint just nu.

1 kommentar:

  1. jag vet! dom är superfina och du får tillochmed se dom nästa lördag! på hotellet sdå det ska partas! det är en hela bra BLINGBOOMB!

    kram! :)

    SvaraRadera