onsdag 8 september 2010

Jag tror på lyckan när folk minns vad jag heter.

Jag har glatt överraskat sett att mitt besökarantal har stigit lite på
sistone. Vad kul om det är så att någon ny har hittat hit!
Väl mött!
Men jag började fundera över att det är flera av er där ute som läser
den här bloggen som jag egentligen inte vet någonting om.
Jag vet ju knappt vilka som läser överhuvudtaget!
Så därför tycker det skulle vara så himmelens fint om ni vill skriva lite om er själva.
Självklart är det fritt fram att fråga mig något om det är något ni undrar.
Så kära ni, fram med orden!

Och så vill jag bara säga att den här låten är den finaste just nu.
Lyssna!

5 kommentarer:

  1. Sånt här är så himla svårt. Att presentera sig själv. Men jaja, jag ska ge det ett försök, för jag vet själv hur tråkigt det är att inte veta vilka som läser.

    Mathilde, 19 år, 20 år i december. Är sopran och sjunger opera och musikal (men även jazz/pop/rock, bara inte lika ofta). Spelar cello. Älskar att baka kakor. Är dålig på att städa mitt rum eftersom jag spenderar så lite tid där. Tycker din blogg har en go blandning av bild och text.

    Sådärja! Jag tror jag lyckades, lite i alla fall! :)

    SvaraRadera
  2. idag är jag en 21-årig tjej som kanske precis hoppat av sin utbildning och känner i hela hjärtat att det var rätt men i hela magen att det var fel och därför kanske kommer hoppa på den igen nästa vecka. och just nu känns det inte som att jag är så mycket mer än just det.

    SvaraRadera
  3. Heej jag har hittat till din blogg nu:D det är din småkusin:D julias lillasyster:D jag tycker ochså att du är helt grym på att sjunga brukar lyssna på din på din Myspace:D du är helt grym:D kramm;)<3

    SvaraRadera
  4. jag heter Hanna, är 20 år och bor på Åland. Jag blev klar med min mediautbildning förra året och efter det har jag väl bara flutit med livet sådär. Jag lyssnar på musik med text som betyder någonting och jag tror jag håller på att förvandlas till en knasig kattant.

    jag hittade dig på bdb förut (hette NANZY där, vet inte om du minns det men så var det hur som helst). Haha, nu blev allting jättetorrt men jag är inte så bra på att berätta om mig själv (;

    SvaraRadera
  5. Tjo Frida. Hoppas det här kommer som en glad överasskning, för jag brukar nämligen kika in här lite då och då. Tror inte jag behöver beskriva mig alls, du känner mig allt bra väl vid det här laget ;) //John W

    SvaraRadera