söndag 12 september 2010

Varma kyssar i kalla vatten

Nu är det såhär att jag har hållit på och fiffla med en liten grej i
hemlighet ett tag men nu tänkte jag att det bannemej var dags
att dela med mig av den!

Jag har nämligen börjat skriva en kärlekshistoria i små korta kapitel
som jag publicerar i en blogg. Det här är väldigt spännande och nytt
för mig eftersom jag inte vet hur det ska sluta eller hur det ska gå,
utan allt kommer eftersom. Så vem vet jag kanske får total skrivkramp
mitt i allt och så blir det inget mer, men om man aldrig testar så kan
man ju inte veta. Jag tror dock att det kommer bli fint det hela.
Jag hoppas att ni tycker det med och vill läsa. Ni får förstås mer än gärna
berätta vad ni tycker och sådär. För utan respons kan det bli det lite trist
att skriva. Tristare blir det iallafall.

Än så länge finns det bara fyra kapitel om hon och han publicerade
och dom hittar ni här: Varma kyssar i kalla vatten.

Och jag måste understryka att det helt och hållet är en fiktiv berättelse.
Alltså det är bara ord som kommer från mitt huvud och min fantasi.
Så att det inte misstolkas.

Så, jag hoppas ni vill läsa och jag håller tummarna så hårt jag bara kan för att det gillas också.

2 kommentarer:

  1. åh, vad spännande! Jag ska läsa, men inte ikväll, då jag har en fet engelskainlämning som väntar. Du är modig som publicerar! :)

    SvaraRadera
  2. Så himla himla jätte fint det du har skrivit hittills är.

    SvaraRadera