torsdag 6 januari 2011

Nyårsafton

Firandet börjades med en himla god trerättersmiddag och två stiliga pojkar som sällskap.

De stiliga pojkarna stod helt och hållet för matlagningen, jag fick inte ens hjälpa till utan jag..

fick göra mig fin istället!

Vi åt grön ärtsoppa till förrätt! Faktiskt så himla gott!

Till varmrätt åt vi fläskfilé fylld med soltorkadetomater, pesto och vitlök inlindad i parmaskinka och potatisgratäng till det! Så himla gott!
Till efterätt åt vi pannacotta som också var så väldigt bra men som jag glömde ta bild på!

Efter maten kom det fler fina människor som ville vara med och fira med oss!

Jag hade förberett lite lekar, så här har de fullt upp med att gissa skivomslag eller vem kändisen på skolfotot är!




Sen kom tolvslaget och det firades såklart med champagne och tittande på raketer!

Och tomtebloss!

Och jag fick pussa in det nya året med den finaste av alla pojkar.

Sen gick vi in i värmen igen och fick fler gäster(som inte fastnade på bild) och fortsatte fira långt in i natten!
En sådan himla fin kväll med fint sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar